Program kondicionih priprema - 9evra

Datum objavljivanja: 01-03-2013 17:11:57 | Kontakt ime: Dusan | Mesto: Beograd, Pancevo | 740 puta pregledan |

Zelis li top formu vrhunskih sportista i fizicku spremu elitnih specijalnih jedinica? Onda ti treba jako srce, jos jaca volja, m*** od celika i ovaj kondicioni program i mesec dana pakla! Veruj mi, ako si obican rekreativac, sklon si cestim povredama i nisi navikao na bol onda dzabe citas tekst i bacas pare. Idi gledaj Pevaj brate, ustedeces i neku kintu. Za sve ostale sportske manijake i zaludjenike za dovodjenje tela do samih granica citaj dalje.

Ovaj program kondicionih priprema zvanicno je koriscen kao program za pripremu kanidata za ulazak u americku SWAT specijalnu jedinicu. Jos ga je cuveni inspektor Deril Gejts uvrstio u SWAT tim policijskog odreda Los Andjelesa, kada su ga polako prihvatili i ostali odredi po drugim saveznim drzavama. Kod nas je zvanicno bio koriscen do 2007. u 72. specijalnoj jedinici ne samo na pocetku pripreme kandidata vec i svaki put u situaciji kada su pripadnici jedinice morali za veoma kratko vreme podici svoju fizicku spremu do maksimuma. Pa i vise. Ekipno su ga koristile kadetske kosarkaske reprezentacije, neki viseboj timovi i nekoliko tekvondo selekcija reprezentacije u vreme dok sam i ja licno bio aktivan, kada sam se prvi put i susreo sa ovim programom. A individualno je od ljudi pravio zivotinje mnoge kandidate za legiju stranaca, kadnidate za nekadasnju emisiju/realiti Moze biti samo 1, MMA borce, rvace, boksere i mnoge, mnoge druge.

Program predstavlja tronedeljni ciklus atletskih treninga koji se realizuju na atletskim stazama, fudbalskim terenima itd. Sadrzi detaljan raspored treninga i provere zatecenog stanja, kada je u pitanju kondicija polaznika, kao i naredne provere kako treninzi odmicu. Prva polovina meseca je nesto blaze progresivna (blaze progresivna, ne blaga tj. laka) sa jednim treningom dnevno a druga polovina ukljucuje po dva dva treninga dnevno. Zahteva se treniranje po relativno meksoj podlozi, po mogucstvu u kvalitetnoj opremi, pre svega mislim na jako udobne patike, namenjene za atletske treninge. Iz dana u dan svaki trening je sve tezi te je polaznik duzan da sebi obezbedi redovnu i kvalitetnu ishranu i kvalitetan odmor, da ne bi svoje zdravlje doveo u pitanje. Idealni slucaj bi bio kada bi uz polaznika radio trener (motivator) osim ako polaznik nije izuzetno jaka i nepokolebljiva licnost. Po zavrsetku programa, postignute rezultate krajnjom proverom nije realno uporedjivati sa onom pocetnom proverom, pre prvog treninga, vec bolje sa nekom proverom u sredini meseca, jer je razlika tolika da predstavlja dve razlicite osobe, sa pocetka programa i sa kraja. Fizicka sprema koja je postignuta po zavrsetku programa ostaje vise od 4 meseca u koliko se u tom periodu polaznik ne bude bavio fizickom aktivnoscu. Naravno, ovaj nacin rada nije preporucljiv, vec je najbolje da se nakon okoncanja programa nastavi sa odrzavanjem kondicije.

Mislis da mozes?


*********************
"Program kondicionih priprema" je u Srbiji prepoznat i zasticen kao autorsko delo clanom 2 Zakona o autorskim i srodnim pravima:
-Pisana dela (knjige, brošure, članci, prevodi, računarski programi u bilo kojem obliku njihovog izražavanja, uključujući i pripremni materijal za njihovu izradu i dr.)



Kontakt Dusan: Program kondicionih priprema

Telefon: 0638000936

*

*

*